V turizmu Vipavske doline gre zdaj zares

datum: 09.07.2018
kategorija: Novice

Uvrstitev Vipavske doline med top destinacije po izboru Lonely Planeta daje že siceršnjemu razvoju turizma v dolini dodaten zagon. Prav te dni je v teku obsežna oglaševalska kampanja na italijanskem trgu in sicer gre za oglaševanje Vipavske doline na devetih radijskih postajah v Furlaniji – Julijski krajini ter internetno oglaševanje. Prvi ugodni odzivi pri zahodnih sosedih so že vidni na spletnem portalu in družbenih omrežjih.

Na pričakovan povečan obisk turistov se odziva tudi zasebna pobuda. Dolina v poletno sezono vstopa bogatejša za tri namestitvene objekte (Plače, Malo Polje, Vrhpolje), izposojo (električnih) koles, skuterjev, trgovinico v Vipavskem križu ...

Tako stari kot novi ponudniki lahko za svojo promocijo uporabljajo logotip 'Best in Europe top 10 destination'. V ajdovskem TIC-u so za ponudnike že pred časom pripravili kombinacijo dveh logotipov v elektronski obliki, poleg Best in Europe še logotip Vipavske doline. Nekateri ponudniki to že s pridom uporabljajo v svojih elektronskih komunikacijah, drugi so si logotipa natisnili na svoje materiale. Za ponudnike pa imajo v TIC-u še eno rešitev – oba logotipa so natisnili še na nalepke, s katerimi lahko ponudniki opremijo svoje objekte. Dvignejo jih lahko v TIC-u v Palah.