Ponudba Vipavske doline na burja busu

datum: 20.09.2018
kategorija: Novice

Jesenske turistično-promocijske akcije Vipavske doline so se pričele z obiskom največjega ljudskega praznovanja v avstrijskem Gradcu. Sledile bodo predstavitve na sejmih, borzah in drugih dogodkih, kamor bo vozil tudi slikoviti burja bus.

Na največjem avstrijskem ljudskem praznovanju, ki se je v nedeljo, 16. septembra 2018, odvijalo v središču starega mestnega jedra v Gradcu, se je v okviru predstavitve Slovenije prvič predstavila tudi Vipavska dolina. Festival Aufsteirern, ki je značilen za Štajersko in njeno ljudsko kulturo, vsako leto v septembru blesti v središču Gradca z ljudsko glasbo, nošo in kulinariko. V času festivala Gradec obišče več kot 100.000 obiskovalcev, kar ga spremeni v največji vaški trg Avstrije. Na »slovenski ulici« se je poleg Vipavske doline predstavilo še osem drugih destinacij. Na povabilo Slovenske turistične organizacije se je dogodka udeležila Tina Maze, ki je s svojo prisotnostjo razveseljevala številne mimoidoče. Vipavska dolina se je tokrat izkazala predvsem z vinsko ponudbo Kmetije Tomažič iz Vrhpolja.

Z udeležbo na dogodku v Avstriji je Vipavska dolina pričela niz jesenskih promocijskih nastopov v tujini. Že konec septembra se bo turistična ponudba doline predstavila na turistični borzi v Parizu, v sredini oktobra pa v Riminiju. Na mnoge poti se bodo naši promotorji odpravili z burja busom, ki bo že na prvi pogled opozarjal na svoje poslanstvo. Spodbuda za to akcijo je uvrstitev Vipavske doline med top 10 evropskih destinacij po izboru turističnega vodiča Lonely Planeta. Ajdovščina želi to izjemno priznanje izkoristiti in s pojavnostjo burja busa na pomembnih dogodkih in sejemskih prireditvah obveščati obiskovalce o možnostih in ponudbi izvirnih doživetij v Vipavski dolini. Prva pot burja busa bo domača Ajdovščina in prireditev InCastra to soboto, kjer bo doživel krstno predstavitev.