Ribnik in stari mlin v Cannesu

datum: 12.03.2019
kategorija: Novice

Občina Ajdovščina sodeluje na največjem investicijsko-nepremičninskem sejmu na svetu. V Cannesu išče investitorje za gradnjo stanovanjskega kompleksa na Ribniku ter hotelov v Ajdovščini in na Predmeji.

 

Javna agencija SPIRIT Slovenija je tudi letos zakupila razstavne prostore na sejmu MIPIM v Cannesu, ki velja za največje mednarodno nepremičninsko stičišče tako podjetij in agencij, ki ponujajo različne investicijske projekte, kot tudi potencialnih investitorjev, ki iščejo nove priložnosti. Teh naj bi v sicer filmsko meko prišlo več kot pet tisoč. Slovenija se kot primerna lokacija za tuje neposredne investicije in nekatere zanimive investicijske priložnosti predstavlja pod sloganom Slovenia. Green. Creative. Smart. Priložnost za predstavitev so dobile vse slovenske pokrajine, največ razstavnega prostora je sicer namenjeno ljubljanskim projektom.  

Delegacija Občine Ajdovščina na čelu z županom Tadejem Beočaninom tujim investitorjem ponuja gradnjo stanovanj na Ribniku, predvsem pa gradnjo hotela v starem mlinu v Ajdovščini in obnovo hotela na Predmeji. Lani je bilo namreč na sejmu zaznati največ zanimanja prav za naložbe v turistično infrastrukturo, slovenski razstavni prostor pa je bil med bolj obiskanimi. Poleg investitorjev so organizatorji zabeležili še več kot 25.000 obiskovalcev.