Vipavska dolina in Nova gorica z novimi turističnimi doživetji in prenovljenim spletnim portalom

datum: 31.07.2020
kategorija: Novice

Destinacija Vipavska dolina v ozadju Vipavski Križ

Na koronakrizo, ki je povsod po svetu zelo prizadela turizem, se je Javni zavod za turizem Nova Gorica in Vipavska dolina odzval s pobudo za razvoj novih turističnih produktov in sistematičnimi vlaganji v krepitev konkurenčnih prednosti. Tuji gostje se počasi vračajo, prihajajo pa tudi spodbudne novice, da je naša destinacija v številnih tujih državah zelo zaželena.

Te dni je domače turistične delavce zelo razveselil članek, ki ga je britanski spletni medij Independent objavil kmalu zatem, ko je bilo potovanje iz Združenega kraljestva v Slovenijo spet sproščeno. V zgodbi z naslovom "Zakaj mora biti Vipavska dolina ob potovanju v Slovenijo na vrhu vašega seznama želja" novinarka slikovito opisuje spomine na obisk Vipavske doline, na njena izjemna vina, kulinariko, naravne Rajska dolina za kolesarjenje.znamenitosti, aktivnosti v naravi in prijazne gostitelje. Članek je izšel ob pravem času in poudarja vse tiste prednosti naše turistične ponudbe, ki jih gostje po izbruhu pandemije cenijo še bolj.

Turistična znamka Vipavska dolina je v preteklih letih skokovito pridobivala na prepoznavnosti, leta 2018 jo je Lonely Planet uvrstil med top 10 destinacij v Evropi, ki jih je treba obiskati. Lani je Vipavska dolina zabeležila bistveno višjo rast prihodov tujih gostov od slovenskega povprečja. Pojav pandemije pa je sesul letošnja pričakovanja, zato je Javni zavod za turizem Nova Gorica in Vipavska dolina sprejel vrsto kriznih ukrepov. Z javnim pozivom je turistične ponudnike povabil k oblikovanju novih, zanimivih in spremenjenim razmeram prilagojenih ponudb, ki bi turistično destinacijo tudi v novih razmerah ohranjale privlačno. Odziv ponudnikov je bil izjemen, za objavo na spletnem portalu Vipavska dolina so pripravili kar 52 novih turističnih doživetij z zelo raznoliko in kreativno sestavljeno ponudbo.

V Javnem zavodu za turizem so sočasno pospešili načrtovano prenovo uradnega spletnega portala. Na posodobljenem in grafično osveženem portalu so že objavili vsa nova doživetja, skupaj z dosedanjimi je tako gostom odslej na voljo več kot 70 različnih priložnosti za odkrivanje skritih kotičkov in posebnosti naših krajev v spremstvu lokalnih gostiteljev. Posodobljena je tudi mobilna različica spletnega portala, prenova pa še ni zaključena. V prihodnjih mesecih načrtujejo objavo številnih novih vsebin, ki bodo gostom še bolj približale obilje možnosti za preživljanje prostega časa na celotnem območju med vznožjem Nanosa in Solkanom ter Banjško planoto.

Pogled na Vipavsko dolino z Gore.Vzporedno v medijih, v Sloveniji in še osmih tujih državah, poteka oglaševalska kampanja z naslovom Rajska dolina obstaja. Kampanja v ospredje postavlja vinsko in kulinarično ponudbo, saj se naša destinacija ponaša z največ Michelinovimi zvezdicami in priznanji v Sloveniji, vipavska vina pa že dolgo posegajo po najvišjih priznanjih za kakovost. Poleg največjih znamenitosti so v kampanji posebej izpostavljene celoletne možnosti za kolesarjenje ter seveda raznolikost doživetij.

"Nova top doživetja in sodobna spletna orodja so naložba tudi za čas po koronakrizi. Konstanten razvoj naše turistične ponudbe je ključnega pomena, zato bomo tudi v prihodnje tesno sodelovali s turističnimi ponudniki, jim pomagali pri oblikovanju produktov in skrbeli za promocijo turistične ponudbe. Že to jesen načrtujemo izobraževalne delavnice, namenjene oblikovanju visoko kakovostnih turističnih produktov, ki jim Slovenska turistična organizacija dodeljuje znak 5-zvezdičnega doživetja," je povedala Erika Lojk, direktorica Javnega zavoda za turizem Nova Gorica in Vipavska dolina.