Ponovno omogočeno plačilo takse

datum: 11.03.2021
kategorija: Novice

Uprava Občine Ajdovščina delno odpira zaradi korone zaprta vrata za stranke na naslovu Cesta 5. maja 6a. Ponovno je omogočeno plačevanje taks za stranke. Delo s strankami na daljavo poteka dobro, vseeno pa takšno pojasnjevanje terja svoj čas, zato naprošamo, da se preko telefona na uslužbence Občine obračate le v času uradnih ur.

Že leto dni Občina Ajdovščina zaradi epidemije koronavirusa s strankami posluje omejeno, zadnjih nekaj mesecev za zaprtimi vrati, uslužbenci pa s strankami komunicirajo prek telefona ali elektronske pošte. Vrata naše hiše se vendarle nekoliko odpirajo – v času uradnih ur bo mogoče takse za občinske upravne postopke poravnati v občinski hiši, na vložišču, z gotovino ali pa s kartico.

Uradne ure Občine Ajdovščina so ob ponedeljkih od 8.00 do 12.00 ter od 13.00 do 15.00, ob sredah od 8.00 do 12.00 ter od 13.00 do 16.30 in ob petkih od 8.00 do 12.00. Telefonska številka vložišča je 05 36 59 110, uradni e-naslov Občine Ajdovščina pa obcina@ajdovscina.si.

Če imate nujen opravek na Občini Ajdovščina in ste dogovorjeni z uslužbencem, ali pa bi želeli poravnati takso, pozvonite pri vhodnih vratih, oglasila se vam bo uslužbenka vložišča, ki vam bo po potrebi tudi odprla vrata.

Stranke še naprošamo, da uslužbence kličete le v času uradnih ur. Delo na daljavo teče brez večjih težav, vseeno pa telefonsko pojasnjevanje terja svoj čas. V želji, da bi delo tudi časovno potekalo nemoteno, vas torej prosimo za klice le ob uradnih dneh, ali pa našim sodelavcem pišite prek e-pošte.

Vse, ki v teh dneh oddajate vloge na občinske javne razpise, obveščamo, da jih lahko v zaprtih kuvertah, označenih skladno z navodili iz razpisov, odložite v nabiralnik pri vhodnih vratih v Občino Ajdovščina. 

Kljub nenavadnemu letu, ki ga imamo za seboj, velja ob koncu pripomniti, da delo občinskih uslužbencev s strankami poteka nemoteno. Strankam se zahvaljujemo za razumevanje in prijaznost.